Overige dienstverlenersOverige dienstverleners
DIENSTVERLENERS MET KENNIS VAN ONZE BRANCHE
Dienstverleners
Met de BKR Status Toets ontvangt u actuele indicatieve informatie over een consument. U ziet of een consument bekend is bij BKR en of er betalingsachterstanden zijn.
Voor wie
BKR Status Toets is bedoeld voor partijen die zelf geen kredieten verstrekken, maar wel betrokken zijn bij een kredietproces. Bijvoorbeeld bemiddelaars in consumptief en hypothecair krediet. U mag dan zelf geen volledige BKR Toets doen. De BKR Status Toets is dan een handige manier om toch inzicht te krijgen in de kredietstatus van uw klant.
Resultaat
U ziet in een vroeg stadium de indicatieve kredietstatus van uw klant. Op basis van deze indicatie kunt u de klant adviseren over de haalbaarheid van de gewenste kredietaanvraag.
Consultancy
Do what you do best,
outsource the rest.
Wij fungeren graag als uw call center.
Zekerheden
- Goede leads
- Verkooptraining en nazorg
- Vaste prijs per lead
Prijs op aanvraag
Neem contact op
Het adres voor alles wat te maken heeft met assurantieportefeuilles of assurantieondernemingen. Of het nu gaat om de aan- of verkoop van uw assurantieportefeuille of assurantieonderneming of juist om een waardebepaling.
Bij ons kunt hierover in alle rust en vrijblijvend van gedachten wisselen. Houd er wel rekening mee dat wij er daarbij niet voor terugdeinzen af te wijken van de gebaande assurantiepaden en u graag een spiegel voorhouden. Spreekt u dat aan? Wees dan van harte welkom bij CJB, Adviseurs voor Assurantieondernemers.
F. J. Medeiros da Palma Barão RAB
Vertel het met video.
Een online klantproces biedt echt voordeel, als de klant iets leert. Zaken waar normaal een adviseur of specialist uitleg over geeft, stelt u eenvoudig beschikbaar door het toevoegen van de juiste videocontent.
Goede uitleg video’s maken uw processen effectiever, doordat ze de broodnodige context en kennis geven. Voeg uw bestaande video’s toe binnen een klantproces. Of laat Eerstestap.nl de video’s voor u maken.
Compleet online aanvraagproces? Online hypotheekaanvraag. Andere online aanvraagstraten? Met Flexfunnel kan je de verkoopfunnels op je website snel en eenvoudig aanpassen.
Flexfunnel is ontstaan uit een samenwerking tussen Bikkelhart en Novusoft.
Bikkelhart is een digitaal bureau dat zich heeft gespecialiseerd in het bedenken, ontwerpen en optimaliseren van online verkoop. Novusoft ontwikkelt webapplicaties, die als gebruiksvriendelijk, compleet en professioneel beoordeeld worden.
Webcamadvies was nog nooit zo makkelijk.
En dan bedoelen we voor u en voor uw klant! Voor u om snel en toch persoonlijk contact te hebben met uw klant, zonder daarvoor de deur uit te hoeven. Voor uw klant om precies dezelfde reden. Online contact hoeft niet perse minder persoonlijk te zijn! En in veel gevallen is het zelfs een stuk handiger dan een afspraak te maken bij u op kantoor of bij uw klant thuis. Niet alleen bespaart u uzelf en uw klant zo veel tijd, maar heeft u bepaalde documenten nodig van uw klant, dan zijn deze altijd binnen handbereik, waardoor het gesprek niet stokt bij gebrek aan de juiste informatie.
Wanneer in te zetten?
U bepaalt natuurlijk helemaal zelf wanneer u uw Webcamadvies wenst in te zetten. Dat wil zeggen als uw klant dat ook wil natuurlijk.... Maar denk eens aan de volgende contactmomenten:
- een online kennismaking met uw kantoor in HD kwaliteit;
- een oriënterend hypotheekgesprek;
- en in het vervolg daarop een online hypotheekadvies;
- gesprek eenvoudig opnemen voor de klant én voor uzelf (dossier)
- een jaarlijks servicegesprek;
- en meer....
Kortom, de techniek beperkt u niet, het is meer het maken van een keuze om op de juiste momenten Webcamadvies in te zetten.
Wij adviseren assurantietussenpersonen & verzekeraars
Bij ons bent u aan het juiste adres voor:
- taxatie & waardebepaling van uw assurantiekantoor en/of assurantieportefeuille
- bemiddeling bij aan- en of verkoop van uw assurantieportefeuille
- juridische dienstverlening
- overige dienstverlening
Homekeur is dé specialist voor het uitvoeren van een bouwkundige keuring. Met een ruim en groeiend landelijk netwerk van eigen opgeleide en deskundige inspecteurs bent u als opdrachtgever gegarandeerd van een gemotiveerde en ambitieuze werkwijze en gedegen inspectie door de inspecteur.
Op onze website kunt u een afspraak maken voor het laten uitvoeren van een bouwkundige keuring of asbest inventarisatie. Tevens vindt u op deze website meer informatie over bouwtechnische keuringen en over het bouwkundig rapport dat u ontvangt na het uitvoeren van onze bouwkundige keuring.
Optimale ketenintegratie
Het online platform is een database met alle werknemersverzekeringen. Tegelijkertijd verbindt hetzelfde platform verschillende systemen met elkaar zoals, verzekeringsportalen, salarisadministratie- en verzuimsystemen. Dit zorgt voor een optimale ketenintegratie.
Ik help assurantie ondernemers groeien in aandacht, klanten en omzet door medewerkers en management te ontwikkelen.
Het creëren van onderscheidende aandacht betekent het klantgerichter, commerciëler en persoonlijker maken van het klantcontact van uw organisatie. Hierdoor ervaren klanten meer service, kwaliteit en waarde en zijn bereid een deal te sluiten voor een hogere prijs.
Onderscheidende aandacht voor klanten kent vele vormen en voorkeuren, maar heeft altijd één doel: (nieuwe) klanten een goed gevoel geven over hun keuze voor uw organisatie, waardoor zij hun positieve ervaringen actief gaan delen en niet openstaan voor avances van de concurrent.
Kortom: heeft u de ambitie om autonoom te groeien in blije klanten door onderscheidende aandacht? Ik kom graag met je in contact!
Het overkoepelend verbond waarin de private en publieke sector samen strijden voor een cyber-veilig MKB in Nederland. En niet met praten, praten, praten. Het Nederlands Cyber Collectief is een onderdeel van NN.
CyberStatus is een initiatief van ThreadStone Cyber Security. Het onafhankelijke, Nederlandse ThreadStone ontwikkelt toepasbare oplossingen voor grote en kleine ondernemingen om hun bedrijfsnetwerk en website optimaal te beschermen en de schade door cybercrime te beperken. ThreadStone werkt hierbij nauw samen met overheid en bedrijfsleven zoals o.a. het Nederlands Cyber Collectief.
- Afsprakenmodule voor op uw website
- Maakt het uw klant makkelijk een afspraak in te plannen
- Innovatief? Neen hoor, meer een kwestie van efficiënt omgaan met uw tijd.
- En belangrijker: uw klant vindt het wel zo gemakkelijk!
Het vakgebied compliance valt uiteen in een aantal onderdelen. Ophrys is een onafhankelijk, full-service dienstverlener op gebied van Wft Compliance vraagstukken.
Onze opdrachtgevers zijn kantoren van klein tot groot, banken, verzekeraars en andere ondernemingen, die op enigerlei wijze verbonden zijn met de financiële dienstverlening.
Postex biedt mogelijkheden voor de uitfasering van uw printstraat en is hét hybride verzendplatform voor fysieke en digitale verzending van zowel volmacht als provinciale documentstromen.
Versnelde digitalisering en online betaalservices (iDEAL) bieden kansen voor uitfasering van acceptgiro’s en het verbeteren van de klanttevredenheid. De Postex API kan flexibel data en documenten uitwisselen met de diverse kernsystemen zoals ANVA, Dias (UNIT4) en CCS.
Skydoo is een digitaal platform dat zich richt op het faciliteren van een optimaal, digitaal en intelligent acceptatieproces tussen adviseurs en geldverstrekkers. Dit proces omvat aanvraagtoetsing en -screening, digitale analyse en controle van alle relevante documenten en informatievoorziening rondom het proces. Hierbij ligt de focus op de bulk van hypotheekaanvragen, ongeveer 80%.
Supporttoday is een samenwerkingscollectief voor assurantie tussenpersonen. Wij bieden zelfstandig financieel adviseurs ondersteuning in hun bedrijfsvoering.
Die ondersteuning bestaat onder andere het goedkoop inkopen van relevante softwarepakketten, de mogelijkheid van het uitbesteden van het inkomende telefoonverkeer en gebruik te maken van een gevolmachtigde schadeafwikkeling.
Als financieel dienstverlener moet je veel ballen in de lucht houden. Je wilt de klant goed van dienst zijn en je moet je houden aan de regels van de Wft, de AVG, de Wwft etc. Op het moment dat je denkt het allemaal goed in beeld te hebben, verandert er weer wat in de wetgeving of komt er een uitspraak van het KiFiD die direct van invloed is op jouw dienstverlening. Hoe weet je dat in jouw kantoor de regels in de praktijk goed worden toegepast?
Het compliance abonnement van SVC Compliance geeft je praktische handvatten om je werk zo goed mogelijk te doen.
- chatkanaal als extra communicatietool
- een eenvoudige manier om direct met uw kantoor in contact te komen
- uw klant stelt een vraag en uw medewerker typt direct een antwoord
- onderzoek toont aan dat het gebruik van chat op de helpdesk efficiënter is dan het gebruik van telefoon of e-mail
- chat is een uitstekend marketinginstrument
Mobile Apps
Nationale-Nederlanden heeft de bètaversie van Brickler op de markt gebracht, een app die de functionaliteit van Funda combineert met hypotheekvergelijkingen. In een toekomstige versie wordt de app bovendien uitgerust met een module voor hypotheekadvies.
Met Brickler, een zelfstandig opererende start-up van de verzekeraar, mikt NN op mensen die tijdens het zoeken naar een nieuwe woning direct willen weten of een droomhuis binnen hun financieringsmogelijkheden liggen. Met de app kun je zoeken naar koopwoningen, uitrekenen wat je te besteden hebt en hypotheekverstrekkers vergelijken. Om inzicht te geven in de financiële gevolgen van een voorliefde voor een bepaald huis, geeft de app bij iedere woning een indicatie van de bruto maandlasten.
De kostbaarheden van je klant veilig digitaal vastgelegd via een leuke & slimme App
Met Items To Safe slaat je klant waardevolle spullen veilig op in de Cloud. Items To Safe is een applicatie voor mobiel, tablet en op computer. De app is veilig, gemakkelijk in gebruik en ontzettend leuk om te doen.
Met Items To Safe creëer je overzicht en kun je in geval van inbraak of schade altijd aantonen wat je had. Dat geeft zekerheid in situaties die er toe doen. Waardevol is ook het verhaal achter de bezittingen. Dit sla je nu op voor later.
Safebay is er voor jouw kantoor. Jij kunt je klanten/relaties, als particulier of als zakelijke relatie, uitnodigen voor Safebay. Jouw klanten/relaties kunnen Safebay dus alleen gebruiken als jouw kantoor daarvoor een uitnodiging heeft verzonden.
Ook derde partijen kunnen Safebay gebruiken, bijvoorbeeld notariskantoren, taxateurs of werkgevers, om voor jouw kantoor bepaalde documenten aan te leveren.
Yellowtail helpt financiële dienstverleners om te innoveren en optimaliseren. Onze focus ligt daarbij op digitalisering binnen adviesgevoelige markten zoals hypotheken, pensioen en vermogen. Ons vertrekpunt is dat de consument bepaalt.
Wij streven ernaar om financiële dienstverlening voor de consument eenvoudig, efficiënt en laagdrempelig te maken. Dat doen wij door kennis van business, IT en design te combineren met innovatievermogen en implementatiekracht. Daarmee maken we dagelijks onze pay-off 'fresh ideas, proven results' waar.