Assurantiesoftware

A.i. Automatisering B.V. biedt efficiënte software voor de hele onderneming. CRM, bedrijfsadministratie, facturatie, incasso en de bedrijfsboekhouding is volledig geautomatiseerd in onze softwareoplossingen. 

Wij ontwikkelen uitsluitend software voor de professionele intermediair. Deze software ontwikkelen wij voor de assurantiebranche en de mediationbranche. Kiest u voor een efficiënte en professionele werkwijze? Wilt u altijd toegang tot een compleet en overzichtelijk dossier? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. 

  

Als intermediair bent u de schakel tussen verzekeraar en consument of zakelijke klant. Een goede relatie met uw klanten is essentieel voor uw bedrijf. Een compleet klantbeeld met actuele en relevante informatie is onmisbaar om die relatie te onderhouden en tussen de oren te blijven bij uw klant.

Assistent automatisering is sinds 1998 actief en concentreert zich op één product: het assurantie-, administratie- en CRM-pakket Assistent.

Assistent is gebouwd en wordt onderhouden op aangeven van assurantietussenpersonen en is daardoor uitgegroeid tot volwaardige software, waarmee u beschikt over een pakket dat zich kan meten met alle andere. U bent alleen veel goedkoper uit en weet zich verzekerd van de ondersteuning door de herhaaldelijk als beste gewaardeerde, gratis (!) helpdesk. U betaalt een vast, laag maandbedrag zonder vast contract.

In het najaar van 2005 werd de eerste release van het Assurantie Relatie Beheer Informatie Systeem - kortweg ARBIS genoemd - een feit. Gedurende de laatste fase van de ontwikkeling hebben zij samen met enkele assurantiekantoren ARBIS uitvoerig getest en onze gezamenlijke ideeën en ervaringen gebruikt voor het fine-tunen van ARBIS.
De ontwikkeling heeft sindsdien niet meer stilgestaan waardoor ARBIS thans mede dankzij de welkome inbreng van vele tevreden gebruikers is uitgegroeid tot een veelzijdige applicatie.

 

 

De mid- en frontofficesoftware van AWI zorgt voor straight-through-processing (STP). Dat ontzorgt. En het verbetert de tevredenheid bij klant, adviseur en serviceprovider.  

 

Bugs Business is in 2011 opgericht met als doel om verzekeringsbedrijven, met name volmachtbedrijven en serviceproviders, te helpen met het gebruik en de inrichting van CCS Level 7. Dit pakket heeft namelijk vele mogelijkheden.

 

 

"CCS heeft meer dan 30 jaar ervaring in het ondersteunen van vooraanstaande verzekeraars en intermediairs".

Van multinationale bank tot lokaal assurantiebemiddelingsbedrijf, allemaal hebben zij te maken met fluctuaties in de markt, wijzigingen in regelgeving en een verdergaande digitalisering. Vooral aan de klantzijde is de markt onderhevig aan veranderingen. 

De consument van nu verwacht een persoonlijk en relevant aanbod op basis van zijn klantgedrag. Comparity levert passende tools die er voor zorgen dat aan deze verwachtingen kan worden voldaan.

AssuPortal is beschikbaar als een cloud oplossing. Er is geen installatie nodig en je hoeft geen extra software of hardware aan te schaffen. Je kunt direct via een eigen beveiligd account je relaties beheren en sneller en efficiënter gaan werken. En dat tegen een zeer scherpe prijs. Voor advies en support op AssuPortal hebben wij een samenwerkingsverband opgezet met CUMUS.

Elements is een assurantiesoftware CRM pakket en een workflow systeem ineen. De belangrijkste kenmerken bestaan uit:

  • Integraal. Elements maakt een integraal klantproces mogelijk, dat efficiënt verloopt en voldoet aan eisen van compliance. Vanaf de eerste contacten en adviezen tot en met alle fases daarna.
  • De klant centraal. In Elements is het klantdossier het centrum van waaruit elke actie plaatsvindt.
  • Klantbediening op maat. Wat is uw verdienmodel. Execution only? Serviceabonnementen of een combinatie van beide? Elements maakt elk business model mogelijk.

 

In het Findataportaal beheert de aanbieder haar producten. Alle wijzigingen dienen door een 4-ogen principe te worden geautoriseerd. Het aanbrengen van wijzigen en het autoriseren hiervan, is afhankelijk van de toegekende rechten aan de betreffende gebruiker. 

Van iedere geautoriseerde wijziging wordt een uniform bericht gemaakt. Dit bericht wordt verzonden aan alle afnemers (softwareleveranciers) van Findata. Hierdoor wordt iedere wijziging direct en op een correcte wijze verwerkt bij de afnemers. Invoerfouten en interpretatieverschillen worden hiermee voorkomen.

Met fixfin bekijk je in een oogopslag de financiële administratie en communicatie van je relaties. 

Houd overzicht, adviseer volautomatisch en ontzorg van a tot z. 

Dankzij workflows en reminders werk je sneller, beter en slimmer en dat vanaf € 29 per maand.

 

Het GetMore platform is een totaaloplossing geschikt voor elk type advieskantoor. Naast ERP en CRM beschik je continue over de nieuwste innovaties. Al je bestaande software wordt eenvoudig geïntegreerd in ons platform waardoor je kan werken vanuit één centrale plek.

Grijpma AsG verleent ondersteuning op maat aan assurantiebedrijven en verzekeringsmaatschappijen bij het gebruik van de ANVA-software.

 

 

Met onze slimme mid- en frontoffices bereik je in no time efficiënte en servicegerichte werkprocessen en blije gebruikers (klant, adviseur acceptant en administratie).

Wij zijn gespecialiseerd in zakelijke en particuliere verzekeringsproducten.

  • Innovixion Transparant is een product met een visie! Wij denken niet vanuit de traditionele concepten van weleer en wij denken ook niet vanuit de werkwijze van de grotere (volmacht)kantoren.
  • Wij denken meer aan kleine, dynamische kantoren met een veelzijdig klantenbestand waaraan u een breed spectrum van diensten wilt verlenen.
  • Dit heeft z’n weerslag op dossiervorming, marketing, communicatie en managementinformatie.
  • Wij willen u een veelzijdig programma bied

 

Dienstverlening in plaats van polisadministratie vragen om passende bedrijfssoftware.

Slimme workflows, nieuwe verdienmodellen, ketenintegratie, abonnementen en kennis van de klanten maken uw kantoor geschikt voor de toekomst.

Online Pro is hét softwarepakket voor de financiële dienstverlener. Dit softwarepakket biedt alle mogelijkheden tot het invoeren van een complete klanten- en productenadministratie voor de assurantietussenpersoon, de hypotheekverstrekker, de kredietverstrekker en de dienstverlener op pensioen- en zorggebied.

Mededeling: 

Bluedesk CRM neemt per direct (april 2019) alle Aurea CRM-activiteiten over van het failliete Sparkling CRM. Bluedesk CRM zet de dienstverlening voort waardoor de klanten direct gebruik kunnen maken van advies, technische ondersteuning, beheer en support van Bluedesk CRM. 

 

Moderne CRM vanuit Klantgericht Risicomanagement en voor de adviseur van de toekomst. Sjoerd ondersteunt uw werkplanning, tijdregistratie, facturatie en management informatie. En desgewenst ook met de Polis administratie module.

On premise of vanuit de Cloud, met diverse koppelingen zoals Outlook, Office, ADN, Rolls, Boekhouding. En met Campagnemanagement en e-mail marketing. Volledig voorbereid om u als adviseur AVG-proof te laten werken.

Sjoerd is een initiatief dat ondersteund en beheerd wordt door:

 

SoftRules® is een unieke tool die het mogelijk maakt om alle reken- en acceptatieregels, clausulering, koppelingen met andere rekenboxen, kentekensystemen en fraudesystemen op één plaats in te regelen.

TJIP heeft meer dan 15 jaar ervaring in het ontwikkelen van software voor de verzekeringssector en een leidende positie als motor voor de frontofficesoftware van menig Nederlandse verzekeraar.

Toepassingen:

  • Aansluiting op bestaande backoffice
  • Ontsluiting van bestaande systemen
  • Big data
  • Robo advies
  • Robotisering administratieve processen
  • Digitale kluis

Geschikt voor:

  • Intermediaire verzekeraars
  • Direct writers
  • Service providers
  • Intemediairs
  • Aanbieders van consumptieve kredieten

Een complete suite aan advies- en assurantiesoftware (voorheen DIAS) speciaal ontwikkeld voor financieel adviseurs, assurantieadviseurs, hypotheekadviseurs en gevolmachtigde agenten.