Wie levert welke assurantiesoftware?Wie levert welke assurantiesoftware?
Assurantiesoftware
A.i. Automatisering B.V. biedt efficiënte software voor de hele onderneming. CRM, bedrijfsadministratie, facturatie, incasso en de bedrijfsboekhouding is volledig geautomatiseerd in onze softwareoplossingen.
Wij ontwikkelen uitsluitend software voor de professionele intermediair. Deze software ontwikkelen wij voor de assurantiebranche en de mediationbranche. Kiest u voor een efficiënte en professionele werkwijze? Wilt u altijd toegang tot een compleet en overzichtelijk dossier? Dan bent u bij ons aan het juiste adres.
Assistent automatisering is sinds 1998 actief en concentreert zich op één product: het assurantie-, administratie- en CRM-pakket Assistent.
Assistent is gebouwd en wordt onderhouden op aangeven van assurantietussenpersonen en is daardoor uitgegroeid tot volwaardige software, waarmee u beschikt over een pakket dat zich kan meten met alle andere. U bent alleen veel goedkoper uit en weet zich verzekerd van de ondersteuning door de herhaaldelijk als beste gewaardeerde, gratis (!) helpdesk. U betaalt een vast, laag maandbedrag zonder vast contract.
De mid- en frontofficesoftware van AWI zorgt voor straight-through-processing (STP). Dat ontzorgt. En het verbetert de tevredenheid bij klant, adviseur en serviceprovider.
Bugs Business is in 2011 opgericht met als doel om verzekeringsbedrijven, met name volmachtbedrijven en serviceproviders, te helpen met het gebruik en de inrichting van CCS Level 7. Dit pakket heeft namelijk vele mogelijkheden.
Van multinationale bank tot lokaal assurantiebemiddelingsbedrijf, allemaal hebben zij te maken met fluctuaties in de markt, wijzigingen in regelgeving en een verdergaande digitalisering. Vooral aan de klantzijde is de markt onderhevig aan veranderingen.
De consument van nu verwacht een persoonlijk en relevant aanbod op basis van zijn klantgedrag. Comparity levert passende tools die er voor zorgen dat aan deze verwachtingen kan worden voldaan.
AssuPortal is beschikbaar als een cloud oplossing. Er is geen installatie nodig en je hoeft geen extra software of hardware aan te schaffen. Je kunt direct via een eigen beveiligd account je relaties beheren en sneller en efficiënter gaan werken. En dat tegen een zeer scherpe prijs. Voor advies en support op AssuPortal hebben wij een samenwerkingsverband opgezet met CUMUS.
Elements is een assurantiesoftware CRM pakket en een workflow systeem ineen. De belangrijkste kenmerken bestaan uit:
- Integraal. Elements maakt een integraal klantproces mogelijk, dat efficiënt verloopt en voldoet aan eisen van compliance. Vanaf de eerste contacten en adviezen tot en met alle fases daarna.
- De klant centraal. In Elements is het klantdossier het centrum van waaruit elke actie plaatsvindt.
- Klantbediening op maat. Wat is uw verdienmodel. Execution only? Serviceabonnementen of een combinatie van beide? Elements maakt elk business model mogelijk.
In het Findataportaal beheert de aanbieder haar producten. Alle wijzigingen dienen door een 4-ogen principe te worden geautoriseerd. Het aanbrengen van wijzigen en het autoriseren hiervan, is afhankelijk van de toegekende rechten aan de betreffende gebruiker.
Van iedere geautoriseerde wijziging wordt een uniform bericht gemaakt. Dit bericht wordt verzonden aan alle afnemers (softwareleveranciers) van Findata. Hierdoor wordt iedere wijziging direct en op een correcte wijze verwerkt bij de afnemers. Invoerfouten en interpretatieverschillen worden hiermee voorkomen.
- Innovixion Transparant is een product met een visie! Wij denken niet vanuit de traditionele concepten van weleer en wij denken ook niet vanuit de werkwijze van de grotere (volmacht)kantoren.
- Wij denken meer aan kleine, dynamische kantoren met een veelzijdig klantenbestand waaraan u een breed spectrum van diensten wilt verlenen.
- Dit heeft z’n weerslag op dossiervorming, marketing, communicatie en managementinformatie.
- Wij willen u een veelzijdig programma bied
Online Pro is hét softwarepakket voor de financiële dienstverlener. Dit softwarepakket biedt alle mogelijkheden tot het invoeren van een complete klanten- en productenadministratie voor de assurantietussenpersoon, de hypotheekverstrekker, de kredietverstrekker en de dienstverlener op pensioen- en zorggebied.
TJIP heeft meer dan 15 jaar ervaring in het ontwikkelen van software voor de verzekeringssector en een leidende positie als motor voor de frontofficesoftware van menig Nederlandse verzekeraar.
Toepassingen:
- Aansluiting op bestaande backoffice
- Ontsluiting van bestaande systemen
- Big data
- Robo advies
- Robotisering administratieve processen
- Digitale kluis
Geschikt voor:
- Intermediaire verzekeraars
- Direct writers
- Service providers
- Intemediairs
- Aanbieders van consumptieve kredieten